Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Σίσσυ Χρηστίδου: "Στα 94 κιλά σταμάτησα να ζυγίζομαι"


Σίσσυ Χρηστίδου: "Στα 94 κιλά σταμάτησα να ζυγίζομαι"

Για τα κιλά της εγκυμοσύνης της και την αγάπη της για το φαγητό μίλησε χθες το βράδυ η Σίσσυ Χρηστίδου, η οποία ήταν καλεσμένη στο «Βράδυ» με τον Πέτρο Κωστόπουλο στον ALPHA.

«Αν δεν έκανα αυτή τη δουλειά, πιστεύω ότι θα ήμουν 170 κιλά» είπε με το χαρακτηριστικό της χιούμορ η παρουσιάστρια και τόνισε: «Έχω θέμα με το φαΐ. Το αγαπάω. Και έχω και μια ιδιαιτερότητα: Δεν εξαρτάται η ευτυχία μου από τα κιλά μου».

Κατά καιρούς η Σίσσυ έχει δηλώσει πως θέλει πάρα πολύ να γίνει μανούλα για δεύτερη φορά. Σκοπεύει να μείνει σύντομα έγκυος όμως;

«Ε, όχι και να κάνω το δεύτερο στο καπάκι! Εγώ αυτό που σκέφτομαι είναι να πάει σχολείο το πρώτο, για να κάνω το δεύτερο. Ο δικός μου ο γιος είναι πολύ ζόρικο παιδί, τρέχω όλη μέρα από πίσω του» είπε και αποκάλυψε: «Με ρωτάνε πόσα κιλά πήρα και λέω 30 με 40. Δεν ξέρω πόσα ακριβώς, γιατί, όταν έφτασα τα 94, σταμάτησα να ζυγίζομαι».

Η κουβέντα έφθασε και στη Ράνια Θρασκιά και στον φημολογούμενο τσακωμό τους. Είναι, άραγε, αλήθεια όσα ακούγονται;

«Όχι. Η Ράνια είναι ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους που έχουν περάσει από τη ζωή μου. Από εκεί και πέρα, όταν κάποια στιγμή έφυγα εγώ για Θεσσαλονίκη, γιατί μόλις είχε γεννηθεί το μωρό και είχα ανάγκη να φύγω, λίγο απομακρυνθήκαμε, χωρίς να γίνει ποτέ κανένας καβγάς και καμία διαμάχη. Ήταν ένας άνθρωπος που με στήριξε πολύ, που μου έδωσε πάρα πολλά -αυτό το αναγνωρίζω και πάντα θα το αναγνωρίζω- και που, αν θελήσει ποτέ να γυρίσει στη ζωή μου, η αγκαλιά μου θα είναι ανοιχτή».
Zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου