Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Έκοψα τα Μαλλιά μου Καρέ! Πώς να τα Αναδείξω;

Έκοψα τα Μαλλιά μου Καρέ! Πώς να τα Αναδείξω;





















S.O.S!!! Μόλις έκανα ένα τραγικό λάθος! Έκοψα τα μαλλιά μου! Τα είχα πολύ μακριά και τα έκοψα καρέ! Το θέμα είναι ότι δε μου αρέσουν και παρά πολύ, το μετάνιωσα. Θα ήθελα να μάθω τον καλύτερο τρόπο για να μακρύνουν γρήγορα χωρίς τον φόβο της ψαλίδας και όμορφα χτενίσματα που θα αναδεικνύουν το νέο μου look, όμως χωρίς υπερβολές. Λόγω της νεαρής ηλικίας μου. Θέλω να είναι ανέμελο και καλοκαιρινό. Ελπίζω να μη ζητάω πολλά!! 

Νάνσυ 

Απάντηση 

Νάνσυ καλησπέρα, 

Καταρχήν θα πρέπει να συνειδητοποιήσεις πως ότι έγινε – έγινε, ώστε να αλλάξει η ψυχολογία σου και να μπορέσεις να επικεντρωθείς στο πως θα αναδείξεις καλύτερα το νέο σου look. 

Είμαι σίγουρη πως δεν είναι τόσο τραγικό όσο το περιγράφεις, απλά ήταν η αλλαγή που έκανες ριζική και αυτό σε σόκαρε. Εξάλλου μην ανησυχείς, τα μαλλάκια σου θα μακρύνουν και πάλι πριν καλά-καλά το καταλάβεις! 

Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος τρόπος για να μακρύνουν πιο γρήγορα. Ωστόσο εάν θέλεις να είναι πάντα υγιής θα πρέπει να φροντίζεις να απομακρύνεις την ψαλίδα σε τακτά σχετικά χρονικά διαστήματα. 

Παρ’ όλα αυτά έχεις κάνει μια πολύ μεγάλη αλλαγή και μπράβο σου που το τόλμησε! Το styling για σένα θα είναι παιχνιδάκι, ενώ ανάλογα με τoν τύπο των μαλλιών σου μπορείς να δημιουργήσεις όμορφες νεανικές και καλοκαιρινές εμφανίσεις! 

Δες παρακάτω μερικές φωτογραφίες που μπορούν να σε εμπνεύσουν για να δημιουργήσεις διαφορετικά look με το νέο σου χτένισμα! 




Το ίσιωμα στα κοντά μαλλιά γίνεται παιχνιδάκι! Λίγη λακ θα κρατήσει το χτένισμά σου σταθερό!





Δημιούργησε όμορφους κοριτσίστικους κυματισμούς με αφρό χτενίσματος και στεγνώνοντας τα μαλλιά σου με φισούνα!



Η χωρίστρα στο πλάι θα σου δώσει ένα περισότερο ρομαντικό ύφος! Μερικά τσιμπιδάκια θα ολοκληρώσουν το look αυτό!




Αφέλειες ή φράντζα! Και τα δύο είναι HOT!

ladieswall.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου